Zarządzenie  nr 195/06

Wójta Gminy Mieścisko

z dnia 17 maja 2006r.

 

w sprawie zmian do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mieścisko

 

                Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591ze zmianami) Wójt Gminy Mieścisko wprowadza zmiany do  Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Mieścisko

 

§ 1

1. Paragraf  7 Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje następujące brzmienie:

„W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i stanowiska pracy:

- Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich:

-    Sekretarz Gminy

-    Sekretariat

-    Stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy

-    Stanowisko ds. Organizacyjnych i Promocji Gminy

-    Stanowisko ds. Obywatelskich, Pełnomocnik d/s Ochrony Informacji Niejawnych

-    Stanowisko ds. Kadr 1 etatu

-    Stanowisko ds. Informatycznych, Kierownik Kancelarii Tajnej

-    Robotnik gospodarczy 2x 1 etatu

-    Kierowcy autobusów 2 3 etatu

 

- Referat Gospodarki Finansowej:

-          Skarbnik Gminy

-          Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej

-          Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej

-          Stanowisko ds. Księgowości Budżetowej /analityka/

-          Stanowisko ds. Wymiaru Podatku i Opłat

-          Stanowisko ds. Księgowości Podatkowej

 

- Referat Infrastruktury Komunalnej:

-          Kierownik Referatu

-          Stanowisko ds. Zasobów Komunalnych

-          Stanowisko ds. Ochrony Środowiska i Rolnictwa

-          Stanowisko ds. Budownictwa i Gospodarki Przestrzennej

-          Stanowisko ds. Dodatków Mieszkaniowych, Wojskowych i Obrony Cywilnej

 

- Urząd Stanu Cywilnego:

                  -     Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

 

- Samodzielne Stanowisko ds. Oświaty, Kultury Fizycznej i Turystyki

 

- Radca Prawny

 

- Gminne Centrum Informacji z Klubem Pracy:

                  - Stanowisko ds. prowadzenia GCI z KP 1 1 etatu.”

 

 

 

2. Paragraf 31 otrzymuje następujące brzmienie:

„ Komórki Organizacyjne Urzędu przy znakowaniu akt używają następujących symboli:

1. Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich:

    1) w zakresie spraw organizacyjnych Or

    2) w zakresie spraw obywatelskich SO

    3) w zakresie działalności gospodarczej DG

    4) w zakresie działalności Rady Gminy RG

    5) w zakresie spraw informatycznych INF

  2. Urząd Stanu Cywilnego USC

  3. Referat Gospodarki Finansowej Fn

  4. Referat Infrastruktury Komunalnej:

    1) w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa OSR

    2) w zakresie gospodarki nieruchomościami GN

    3) w zakresie spraw lokalowych SL

    4) w zakresie architektury i planowania przestrzennego APP

    5) w zakresie obrony cywilnej OC

  5. Samodzielne Stanowisko ds. Oświaty, Kultury Fizycznej i Turystyki OST”

 

§ 2

1.        W § 23 dodaje się punkt VII i VIII o następującym brzmieniu:

 

„VII W zakresie informatycznym należą :

      - administrowanie:

O       serwerem WWW,

O       dostępem do Internetu,

O       strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej,

O       poczty internetowej,

- dokonywanie zakupów programów komputerowych i ich wdrażanie,

- wybór najkorzystniejszej oferty założenia sieci kablowej w Urzędzie, nadzorowanie przy jej zakładaniu oraz późniejsze administrowanie,

- wybór najkorzystniejszej oferty programu elektronicznego obiegu dokumentów, nadzór przy wdrażaniu oraz przy jego eksploatacji,

- doprowadzenie do prawidłowego funkcjonowania podpisu elektronicznego w Urzędzie,

- kontrolowanie funkcjonowania i przydatności programów komputerowych oraz ich aktualizowanie,

- nadzorowanie nad zakupem materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych,

- dbanie o sprawność sprzętu komputerowego i drukarek komputerowych,

- dokonywanie zakupu  nowego sprzętu komputerowego i drukarek komputerowych.

- planowanie wszelkich zakupów zarówno sprzętu, jak i programów komputerowych do projektu budżetu,

- uzgadnianie zakupów sprzętu komputerowego z Referatem Finansowym,

- terminowe nadawanie, zmiana i kontrola nad hasłami dostępu w systemie informatycznym,

- nadzór nad terminową i prawidłową archiwizacją przetwarzanych danych w systemie informatycznym,

- pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych oraz przepisami wykonawczymi,

 

VII w zakresie pożytku publicznego i wolontariatu- realizowanie zapisów ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie w ramach zadań należących do gmin, a w szczególności:

-  współpraca z organizacjami pożytku publicznego i wolontariuszami,

- przygotowywanie rocznego programu współpracy z organizacjami pożytku publicznego zgodnie z oczekiwaniami i środkami finansowymi,

- coroczne rozpisywanie i ogłaszanie konkursu ofert na realizację zadań publicznych,

-  przygotowywanie materiałów do rozstrzygnięcia konkursu,

-  ogłaszanie rozstrzygnięć konkursu,

-  przygotowywanie umów na realizację zadań z organizacjami pożytku publicznego,

      -  przygotowywanie porozumień o wykonywanie świadczeń woluntarystycznych,

-  wydawanie o wykonywaniu świadczeń woluntarystycznych.”

 

  1. W § 25 dodaje się punkt VI o następującym brzmieniu:

 

„VII. W zakresie spraw wojskowych - sprawy należące do zadań gmin regulowane ustawą o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności dotyczące:

-  współdziałania z organami wojskowymi,

-  prowadzenia akcji kurierskiej,

-  świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju,

- prowadzenia rejestracji przedpoborowych oraz współdziałania w przeprowadzeniu poboru wojskowego,

- kompletowaniu i opiniowaniu podań o odroczenie zasadniczej służby wojskowej ze względu na konieczność sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, uznania za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny i wydawanie decyzji w tych sprawach,

- reklamowania radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji w czasie wojny,

- przyznawania żołnierzom i członkom ich rodzin przysługujących im zasiłków na utrzymanie rodziny,

- rejestracji zgłoszenia, zabezpieczenia i unieszkodliwiania materiałów wybuchowych i szkodliwych.”

 

§ 3

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.