Ogłoszenie nr 510127071-N-2019 z dnia 25-06-2019 r.

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko: ADAPTACJA BUDYNKU PO BYŁYM POSTERUNKU POLICJI NA OPS

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
„AKTYWIZACJA MIESZKAŃCÓW I POPRAWA JAKOŚCI ŻYCIA W GMINIE MIEŚCISKO POPRZEZ KOMPLEKSOWĄ REWITALIZACJĘ OBSZARÓW ZDEGRADOWANYCH” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, działanie 9.2 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych, Poddziałanie 9.2.1 Rewitalizacja miast i ich dzielnic, terenów wiejskich, poprzemysłowych i powojskowych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 557695-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich  13, 62-290  Mieścisko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 427-80-01, e-mail ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ADAPTACJA BUDYNKU PO BYŁYM POSTERUNKU POLICJI NA OPS

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBR.271.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku po byłym Posterunku Policji na Ośrodek Pomocy Społecznej. W ramach zadania przewidziano między innymi: - Prace remontowo budowlane: rozbiórki, obróbki blacharskie (rynny i rury spustowe), konstrukcja schodów, ścianki działowe, tynki i okładziny wewnętrzne, posadzki (wewnętrzne i zewnętrzne); w efekcie prac powstanie m. in. wejście z poziomu parteru; - Termomodernizacja: rozbiórki dachu, okien i drzwi, wykonanie nowego pokrycia dachowego i jego obróbki, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie ścian budynku z pracami tynkarskimi, izolacja fundamentów; - Prace zewnętrzne: opaska wokół budynku, uzupełnienie chodnika przed budynkiem, wywóz nadmiaru ziemi; - Droga dojazdowa i miejsca postojowe: rozbiórka obecnej nawierzchni i wykonanie utwardzenia, w szczególności na potrzeby parkingów i dróg dojścia; - Remont instalacji CO: w szczególności wykonanie przyłączy zewnętrznych gazowych, instalacji wewnętrznych (wewnętrzna instalacja gazowa kotłowni, instalacja c.o., c.t., w tym grzejniki płytowe, kotłownia z piecem gazowym kondensacyjnym z zamkniętą komorą spalania); - Remont instalacji wentylacji; - Remont instalacji elektrycznych: rozdzielnice, zasilanie rozdzielnic, oświetlenie ogólne, zasilanie urządzeń wentylacji, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, instalacja uziemiająca i wyrównawcza, - budowa instalacji wodno-kanalizacyjnych, - wykonanie projektu wykonawczego i budowa instalacji telefonicznej i internetowej . Szczegółowy zakres określa SIWZ z załącznikami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7

 

Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45261210-9, 45400000-1, 45421000-4, 45430000-0, 45210000-2, 45310000-3, 45330000-9, 45332400-7, 45442100-8, 45300000-0, 45443000-4, 45314000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania : art. 93 ust. 1 pkt 7 Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: zamawiający w postępowaniu jako załączniki do SIWZ wykorzystał projekty budowlane przedstawiające zakres prac objętych zamówieniem. W trakcie prowadzonego postępowania do zamawiającego wpłynęło wiele pytań o wyjaśnienie treści SIWZ w większości związanych z uszczegółowieniem dokumentacji technicznej oraz o załączenie projektu wykonawczego dla przedmiotowej inwestycji. Po przeanalizowaniu posiadanej dokumentacji technicznej zamawiający stwierdził, iż projekt budowlany nie posiada szczegółowości oraz cech projektu wykonawczego, a więc załączona do przetargu dokumentacja jest niezgodna z art.31 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 4 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. W związku z przytoczonymi powyżej przepisami oraz brakiem projektu wykonawczego zamawiający zobligowany był unieważnić postępowanie o zamówienie publiczne jako posiadające niemożliwą do usunięcia wadę.

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.