Ogłoszenie nr 510171196-N-2020 z dnia 09-09-2020 r.

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko: ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567881-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540139390-N-2020

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. pl. Powstańców Wielkopolskich  13, 62-290  Mieścisko, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 061 427-80-01, e-mail ug@miescisko.nowoczesnagmina.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.miescisko.bip.net.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA PRZEDSZKOLA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEŚCISKU W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBR.271.8.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług cateringowych dla: a) CZĘŚĆ A - PRZEDSZKOLA „LEŚNE LUDKI” W MIEŚCISKU. b) CZĘŚĆ B - SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STEFANA CZARNIECKIEGO W MIEŚCISKU. W zakres usług będących przedmiotem zamówienia wchodzi: przygotowanie, dostarczenie i podanie posiłków.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 55524000-9

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   

NAZWA: A- świadczenie usług cateringowych dla PRZEDSZKOLA „LEŚNE LUDKI” W MIEŚCISKU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 177751.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

 

Nazwa wykonawcy: ADAMUS Firma Handlowo Usługowa Adam Błażejewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bliżyce 23 62-085 Skoki
Kod pocztowy: 62-085
Miejscowość: Skoki
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191953.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191953.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191953.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2   

NAZWA: B - świadczenie usług cateringowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. STEFANA CZARNIECKIEGO W MIEŚCISKU

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 142030.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153393.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153393.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153393.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

 

IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.