Wójt Gminy Mieścisko

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy

Kierownika Brygady Robót Komunalnych

przy URZĘDZIE GMINY MIEŚCISKO

 

 

Wymagania niezbędne:

-         obywatelstwo polskie,

-         wykształcenie wyższe techniczne, (preferowane budowlane z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi),

-         staż pracy minimum 5 lata (w tym 2 lata zgodnie z art. 3 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. Nr 142 poz. 1593 ze zm.)

-         niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

-         korzystanie z pełni praw publicznych,

-         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,

-         nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

-         wiedza na temat prawa samorządowego,

-         biegła znajomość obsługi komputera (znajomość programu NORMA)

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

I. Organizacja i realizacja robót związanych z:

  1. administrowaniem mieniem komunalnym (budynki mieszkalne, obiekty użyteczności publicznej, zakłady wodociągów i kanalizacji, drogi gminne),
  2. realizacją inwestycji w zakresie zadań własnych Gminy (kanalizacja, wodociągi, drogi, chodniki, świetlice wiejskie),

II. Zarządzanie działem administracyjnym BRK:

  1. opłaty czynszowe, za dostarczane ciepło, za dostawę wody i oczyszczanie ścieków,
  2. przygotowanie  dokumentacji ofertowo-rozliczeniowej za roboty wykonywane na rzecz Urzędu Gminy,
  3. ewidencja powierzonego mienia komunalnego

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania)

d) kserokopia dokumentów poświadczających poziom i kierunek wykształcenia,

e) inne kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Dokumenty należy składać w terminie : do dnia 27 grudnia 2007r. do godz. 15:30 pod adresem: Urząd Gminy Mieścisko, Plac Powstańców Wlkp. 13, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Brygady Robót Komunalnych przy URZĘDZIE GMINY MIEŚCISKO”.

Oferty , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.miescisko.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy

Szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).