Wójt Gminy Mieścisko

ogłasza nabór na stanowisko pracy  

 ds. księgowości budżetowej  

URZĘDU GMINY MIEŚCISKO

 

Wymagania niezbędne:

-    obywatelstwo polskie,

-    wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość i finanse,

-    teoretyczna i praktyczna wiedza z zakresu finansów publicznych i rachunkowości budżetowej,  

-    staż pracy minimum 3 lata w księgowości,  

-    niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

-    korzystanie z pełni praw publicznych,

-    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,

-    nieposzlakowana opinia,

Wymagania dodatkowe:

-    biegła znajomość obsługi komputera w zakresie środowiska WINDOWS i programów księgowych oraz umiejętność korzystania z Internetu,

-    znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i finansów publicznych oraz klasyfikacji budżetowej.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

-    Dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych w jednostce budżetowej zgodnie z zakładowym planem kont,

-    Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków, kosztów, rozrachunków z pracownikami, środków trwałych sum depozytowych i na zlecenie.

-    Księgowanie ,  prowadzenie ewidencji inwestycji oraz ich rozliczanie.

-    Sporządzanie zestawień obrotów i sald.

-    Naliczanie , przekazywanie i rozliczanie zakładowego funduszu świadczeń .

-    Rozliczanie zaliczek pieniężnych.

-    Przestrzeganie wykonania planu wydatków i przedkładanie propozycji zmian,

-    Przygotowanie danych niezbędnych do projektu budżetu oraz sporządzanie sprawozdań opisowych z wykonania budżetu.  

-    Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań.

-    Sporządzanie rocznych sprawozdań:

-          bilansu jednostki,

-          rachunku zysków i strat,

-          zmian w funduszu jednostki,

-          bilansu skonsolidowanego.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

a)        życiorys (CV),

b)        list motywacyjny,

c)        kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania)

d)        dokumenty poświadczające poziom i kierunek wykształcenia,

e)        inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

f)         oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie.

 

Dokumenty należy składać w terminie : do dnia 25 marca 2008 r. do godz. 15.30 pod adresem: Urząd Gminy Mieścisko, Plac Powstańców Wlkp. 13, z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. ds. księgowości budżetowej w  Urzędzie Gminy Mieścisko”.

Oferty , które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.miescisko.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy  

Szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).