ZAPYTANIE DO SIWZ

WYJAŚNIENIE DO SIWZ

 

 

 

Mieścisko  17.07.2009r.

IK 34341/2/2009

 

                                                                                   

 

Dotyczy : przetargu nieograniczonego na „Budowę hali sportowej z salami dydaktycznymi dla Gminy Mieścisko – etap I”

 

W odpowiedzi na zapytanie do w/w przetargu Gmina Mieścisko informuje :

 

Ad. 1

Obowiązek ciąży częściowo na zamawiającym jak i Wykonawcy , dlatego nie uzasadniony jest wniosek o skreślenie § 12 projektu umowy

 

Ad. 2

Zamawiający skreśla z projektu umowy § 13 ust. 2

 

Ad. 3

§ 14 ust. 1 projektu umowy Zamawiający postanawia pozostawić bez zmian. Oferent na podstawie analizy dostarczonej dokumentacji wykonawczej winien stwierdzić jej kompletność, bądź przewidzieć konieczność niezbędnych dodatkowych prac projektowych zgodnie z zapisem w/w artykułu , a koszty tych prac przewidzieć w cenie ofertowej .

 

Ad. 4

Oświadczenie w zakresie proponowanym przez Oferenta jest wystarczające i nie odbiega od treści § 20 ust. 1 projektu umowy

 

Ad. 5

Jeżeli oferent uznaje, że inne dane potrzebne do wykonania robót nie występują zamawiający nie będzie się ich domagał.

 

Ad. 6

„wstrzymanie robót …. dla prawidłowego wykonania robót „ jest możliwe ( chociażby ze względu na występujące warunki atmosferyczne)

 

Ad. 7

§ 47 i § 52 projektu umowy zmienia się w sposób następujący :

 

§ 47. Wynagrodzenie za wykonane roboty budowlane płatne będzie po wystawieniu przez

Wykonawcę faktury. Przewiduje się możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktur

częściowych za wykonane i uzgodnione elementy scalone płatne w terminie 21 dni od daty

złożenia faktury, zgodne z harmonogramem rzeczowo – finansowym i odbiorze tej części

robót przez inspektora nadzoru; Fakturą końcową po wykonaniu robót zgodnie

kosztorysem ofertowym.

§ 52. Należność Wykonawcy będzie płatna w terminie 21 dni od daty otrzymania przez

Zamawiającego dokumentów rozliczeniowych, potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru.

Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy płatne będzie z rachunku Zamawiającego,

założonego w Banku.............................Konto nr ….................................................... .

Za datę zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.