ZARZĄDZENIE NR 228/2010

Wójta Gminy Mieścisko

z dnia 11 października 2010 roku

 

w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej budynku Komisariatu Policji w Mieścisku

 

Na podstawie art. 4 w nawiązaniu do art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2002 roku Nr 76, poz. 694 ze zmianami) oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z umową użyczenia z dnia 30.09.2010 roku zarządzam co następuje:

§  1.

Powołuję komisje zdawczo-odbiorczą w składzie:

Mieczysław Bździak – Przewodniczący komisji

Anna Rosin – Członek Komisji

Przemysław Renn – Członek Komisji

§  2.

  1. Komisja dokona inwentaryzacji drogą spisu z natury budynku komisariatu Policji w Mieścisku.
  2. Termin wykonania inwentaryzacji ustala się na dzień 12.10.2010 roku.

 

§  3.

Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji

 

§  4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

 Wójt Gminy Mieścisko

/-/Andrzej Banaszyński