Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej

im. Czesława Chruszczewskiego

w Mieścisku

ogłasza nabór na

stanowisko do spraw administracji i obsługi bibliotecznej

1.      Wymagania niezbędne:

a) preferowane wykształcenie wyższe lub średnie pomaturalne o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub bibliotekarskim,

 

2.   Wymagania dodatkowe:

a) znajomość obsługi komputera,

b) znajomość języka obcego.

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) prowadzenie zadań wynikających z ustawy o bibliotekach ,

b) prowadzenie spraw administracyjnych i finansowych biblioteki.

 

4.      Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV),

b) list motywacyjny ,

c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom, świadectwa lub zaświadczenia o stanie posiadanych kwalifikacji)

d) kwestionariusz osobowy ,

e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Gminnej Biblioteki Publicznej lub pocztą na adres:

Gminna Biblioteka Publiczna

Kościuszki 11

62-290 Mieścisko

Z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko do spraw administracyjno-finansowych i obsługi bibliotecznej

 

W terminie do dnia 17 stycznia 2006r.

Aplikacje, które wpłyną do Biblioteki po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.miescisko.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Gminnej Bibliotece Publicznej w Mieścisku

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. nr 101,poz.926) oraz ustawą z 22.03. 1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 Nr142, poz..1593 ze zmianami).