Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Mieścisko

Kolorowy pasek

Wykaz Kart Przebiegu Procesu


WYKAZ KART PRZEBIEGU PROCESU

w Urzędzie Gminy Mieścisko

 

 

I. REFERAT ORGANIZACYJNY I SPRAW OBYWATELSKICH:

 

  1. Zameldowanie na pobyt stały (SO 01)
  2. Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego (SO 02)
  3. Wymeldowanie z miejsca pobytu stałego na podstawie decyzji administracyjnej (SO 03)
  4. Pobyt czasowy trwający ponad dwa miesiące (SO 04)
  5. Pobyt czasowy trwający poniżej dwóch miesięcy (SO 05)
  6. Udostępnianie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (SO 06)
  7. Wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności (SO 07)
  8. Wydanie dowodu osobistego (SO 08)
  9. Zaświadczenie z akt dowodów osobistych (SO 09)
  10. Jednorazowe zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych (SO 10)
  11. Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych w punktach handlu detalicznego i gastronomicznych (SO 11)
  12. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej (DG 01)
  13. Zmiana wpisu w ewidencji działalności gospodarczej ( DG 02)
  14. Wykreślenie  wpisu z ewidencji działalności gospodarczej ( DG 03)
  15. Udostępnienie informacji publicznej na wniosek (Or 01)

 

II. URZĄD STANU CYWILNEGO:

 

  1. Zawarcie związku małżeńskiego przed duchownym (USC 01)
  2. Zawarcie związku małżeńskiego przed kierownikiem Urzędu Stanu Cywilnego (USC 02)
  3. Zezwolenie na skrócenie miesięcznego terminu oczekiwania na zawarcie związku małżeńskiego (USC 03)
  4. Powrót po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego (USC 04)
  5. Sprostowanie oczywistego błędu pisarskiego w akcie stanu cywilnego (USC 05)
  6. Uzupełnienie akt stanu cywilnego (USC 06)
  7. Zaświadczenie o zdolności prawnej do zawarcia związku małżeńskiego za granicą (USC 07)
  8. Wpis do polskich ksiąg aktu stanu cywilnego sporządzonego za granicą (USC 08)
  9. Oświadczenie o uznaniu dziecka (USC 09)
  10. Wydanie dokumentów z ksiąg stanu cywilnego (USC 10)
  11. Rejestracja zgonu (USC 11)

 

III. REFERAT GOSPODARKI FINANSOWEJ:

 

  1. Podatek rolny od osób fizycznych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 01)
  2. Podatek rolny od osób prawnych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 02)
  3. Podatek leśny od osób fizycznych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 03)
  4. Podatek leśny od osób prawnych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 04)
  5. Podatek od nieruchomości od osób fizycznych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 05)
  6. Podatek od nieruchomości od osób prawnych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 06)
  7. Podatek rolny, leśny, od środków transportowych i od nieruchomości – odroczenie lub rozłożenie na raty podatku lub zaległości podatkowej (Fn 07)
  8. Podatek rolny, leśny, od środków transportowych i od nieruchomości – umorzenie zaległości podatkowej lub odsetek od zaległości podatkowej (Fn 08)
  9. Podatek rolny od osób fizycznych – udzielenie ulgi inwestycyjnej, żołnierskiej, z tytułu zakupu ziemi (Fn 09)
  10.  Podatek rolny od osób prawnych – udzielenie ulgi inwestycyjnej, z tytułu zakupu ziemi (Fn 10)
  11. Zaświadczenia (Fn 11)
  12. Podatek od środków transportowych – zgłoszenie obowiązku podatkowego, korekta (Fn 12)
  13. Podatek od posiadania psów (Fn 13)
  14. Zwrot podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej (Fn 14)

 

IV. REFERAT INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ:

 

  1. Ustalanie warunków zabudowy (APP 01)
  2. Wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (APP 02)
  3. Podział nieruchomości (GN 01)
  4. Zaświadczenie o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (GN 02)
  5. Dodatek mieszkaniowy (SL 01)
  6. Zajęcie pasa drogowego (IK 01)
  7. Zezwolenie na uprawę maku niskomorfinowego (OSR 01)
  8. Zezwolenie na wycięcie drzew i krzewów (OSR 02)
  9. Zezwolenie na utrzymanie psa rasy uznawanej za agresywną (OSR 03)
  10. Zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych (OSR 04)
  11. Zezwolenie w zakresie zbierania i transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych (OSR 05)
  12. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (OSR 06)
  13. Najem lokalu komunalnego (IK 03)
  14. Numeracja porządkowa nieruchomości (IK 02)

 

V. SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OŚWIATY, KULTURY FIZYCZNEJ I TURYSTYKI:

 

  1. Przeprowadzanie konkursów na dyrektorów szkół ( OST 01)
  2. Przeprowadzanie egzaminów dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego (OST 02) 

Jeden zestaw wszystkich aktualnych KART PRZEBIEGU PROCESU znajduje się u Pełnomocnika ds. Systemu Jakości, drugi zestaw znajduje się w Sekretariacie i odpowiednio po jednej KARCIE u pracownika odpowiedzialnego za dany proces.

Załączniki

Wykaz - Karty Przebiegu Procesu (48.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Alicja Kędracka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Piotr Mnichowski
Data wprowadzenia:2007-12-06 11:35:48
Opublikował:Piotr Mnichowski
Data publikacji:2007-12-06 11:37:15
Ostatnia zmiana:2015-06-24 10:54:10
Ilość wyświetleń:4667

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij