Ogłoszenie o naborze na stanowisko wychowawcy Świetlicy Środowiskowej w Mieścisku.

            Wójt Gminy Mieścisko  ogłasza nabór na wolne stanowisko – wychowawca Świetlicy Środowiskowej w Mieścisku.

  Warunki zatrudnienia:

a)      Forma zatrudnienia: umowa zlecenie.

b)      Wymiar czasu pracy: 20 godzin tygodniowo po 4 godzinie dziennie.

c)      Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: od 13.30 do 17.30.

d)     Miejsce pracy: Świetlica Środowiskowa – Budynek Domu Kultury w Mieścisku,   ul. Kościuszki 11.

e)      Praca w pomieszczeniach świetlicy, na zewnątrz budynku oraz w terenie (wycieczki).

 Wymagania niezbędne na wskazanym stanowisku pracy:

1.      Obywatelstwo polskie.

2.      Posiadanie pełni władzy rodzicielskiej tj., że osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest ograniczona lub zawieszona.

3.      Brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4.      Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5.      Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku: wychowawca.

6.      Posiadanie nieposzlakowanej opinii.

Mile widziane:

  1. Wykształcenie wyższe o kierunku: pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, albo na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie i resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym, z zakresu pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej, lub co najmniej wykształcenie średnie i udokumentowane co najmniej 3-letnim  stażem pracy z dziećmi lub rodziną.

2.      Posiadanie wiedzy na temat zasad funkcjonowania Świetlicy Środowiskowej.

3.      Zdolności animacyjne.

4.      Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, staranność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w warunkach stresu, umiejętność współpracy i umiejętności pozwalające na szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych.

5.      Posiadanie aktualnej książeczki sanitarno – epidemiologicznej.

Zakres obowiązków:

1.      Organizowanie czasu wolnego dzieciom oraz sprawowanie nad nimi opieki podczas zajęć prowadzonych w świetlicy.

2.      Korygowanie zaburzonych zachowań dzieci uczestniczących do Świetlicy i wspieranie ich rozwoju.

3.      Pomoc w nauce.

4.      Prowadzenie zajęć profilaktycznych, edukacyjno – wychowawczych, integracyjnych.

5.      Współpraca z rodzinami/opiekunami uczęszczających do świetlicy dzieci i młodzieży szkolnej.

6.      Prowadzenie dokumentacji w tym: wykazu przepracowanych godzin, sporządzanych oddzielnie dla każdego miesiąca kalendarzowego, listy obecności dzieci oraz dziennika zajęć.

7.      Stosowanie przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań powierzonych.

8.      Wykonywanie innych niezbędnych czynności służbowych zleconych przez Wójta Gminy Mieścisko.

Wymagane dokumenty:

1.      CV, list motywacyjny, podanie o pracę.

2.      Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe – np. kopie świadectw pracy.

3.      Dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplomy ukończenia studiów, świadectwa ukończenia szkół).

4.      Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.

5.      Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.      Oświadczenie o posiadaniu pełni władzy rodzicielskiej tj., że osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej, ani władza ta nie jest jej zawieszona ani ograniczona,

7.      Oświadczenie o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego.

8.      Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku: wychowawca.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Mieścisko  „Sekretariat” lub przesłać na ww. adres z dopiskiem: „Nabór stanowisko – wychowawca Świetlicy Środowiskowej w Mieściskuw terminie 06 września 2021 r.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 4298-041

  1. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę na stanowisku wychowawcy zostaną poinformowane telefonicznie.
  2. Dokumenty aplikacyjne kandydatów po zakończonej rekrutacji nie są odsyłane. Jeżeli w terminie miesiąca od dnia zakończenia rekrutacji nie zostaną odebrane to podlegają zniszczeniu.
  3. Wójt Gminy Mieścisko  zastrzega sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

                                                                 Wójt Gminy Mieścisko

                                                                   /-/Przemysław Renn