Mieścisko, dnia 19 października 2018 roku
ZBR.271.11.2018 ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017r. poz. 1579 ze zm.) Zamawiający Gmina Mieścisko zawiadamia o unieważnieniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Mieścisko w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.” Podstawa prawna unieważnienia postępowania : art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył 450000,00 zł brutto. Kwota ta zawarta została w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Mieścisko na lata 2018 – 2025. W prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego postępowaniu wpłynęła jedna oferta z ceną za wykonanie usługi wynoszącą 499530,24 zł brutto, która przekracza środki jakie zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie posiada środków na zwiększenie kwoty zabezpieczonej w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Mieścisko na lata 2019 - 2025 do kwoty najkorzystniejszej oferty, co skutkuje unieważnieniem postępowania zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 w/w ustawy. WÓJT GMINY MIEŚCISKO /-/ mgr inż. Andrzej Banaszyński