W związku z upływem I kadencji Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mieścisku Burmistrz Mieściska ogłasza nabór kandydatów na członków Młodzieżowej Rady.

         Termin zgłaszania kandydatów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mieścisku Kandydatów do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mieścisku w terminie do dnia 8 marca 2024 r. mogą zgłaszać:
1) samorządy uczniowskie ze szkół z terenu Miasta i Gminy Mieścisko – maksymalnie po 3 osoby z każdej szkoły,
2) organizacje pozarządowe lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) – maksymalnie po 2 osoby z każdej organizacji lub każdego podmiotu,
3)  osoby fizyczne, których zgłoszenie musi być poparte przez, co najmniej 10 pełnoletnich osób zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Mieścisko.
W skład Młodzieżowej Rady wchodzi 9 członków.
Kandydatem może być osoba w wieku od 13 do 18 lat (o wieku decyduje rok urodzenia), zamieszkująca na terenie Miasta i Gminy Mieścisko.
Zgłoszenia kandydata na członka Młodzieżowej Rady Miejskiej w Mieścisku dokonuje odpowiednio dyrektor szkoły, osoba upoważniona do reprezentacji organizacji pozarządowej lub podmiotu określonego w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) lub wybrany reprezentant osób popierających kandydata zgodnie ze wzorem zgłoszenia załączonego do Zarządzenia Burmistrza Mieściska.
 Zgłoszenia można składać w Urzędzie Miejskim w Mieścisku lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejski w Mieścisku, Plac Powstańców Wlkp. 13, 62-290 Mieścisko (decyduje data wpływu do Urzędu).
Dodatkowych informacji można uzyskać w Biurze organów miasta i gminy (biuro nr 15 w Urzędzie Miejskim).

Dodatkowych informacji można uzyskać w Biurze organów miasta i gminy (biuro nr 15 w Urzędzie Miejskim).

 

Burmistrz Mieściska
/-/ Przemysław Renn

Mieścisko, dnia 23 lutego 2024 r.