Zarządzenie Nr 176/09

Wójta Gminy Mieścisko

z dnia 29 października 2009 roku

 

w sprawie: powołania komisji do przeprowadzenia kontroli prawidłowości  wykorzystania dotacji  przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego

 

 

działając na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (DZ. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591) oraz  art. 17  Ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96, poz. 873 ze zm.) 
Wójt Gminy Mieścisko:

 

§ 1

 

Powołuje komisję do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych organizacjom pozarządowym oraz podmiotom o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, realizowanych w 2009r. 

 

§ 2

 

W skład komisji wchodzą:

1. Agnieszka Brzostowicz     -           podinspektor

2. Anna Kaźmierczak             -         inspektor

 

§ 3

 

Komisja dokonuje kontroli i oceny realizacji zadań publicznych zleconych w 2009r. następującym organizacjom:

-        Uczniowski Klub Sportowy „Sokół” Mieścisko,

-        Stowarzyszenie Pomocy Uczniom im. Jana Pawła II w Mieścisku,

-        Stowarzyszenie im. Ks. Jerzego Niwarda Musolffa.

 

§ 4

 

Komisja sporządza protokoły z przeprowadzonej kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przyznanej na wsparcie realizacji zadań publicznych i przedkłada do zatwierdzenia Wójtowi Gminy Mieścisko.

 

§5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.