Przetarg nieograniczony na ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach dojazdowych do pól na terenie Gminy Mieścisko
Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach dojazdowych do pól na terenie Gminy Mieścisko
Numer ogłoszenia: 177885 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko , pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie, tel. 061 427-80-01.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.miescisko.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach dojazdowych do pól na terenie Gminy Mieścisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach dojazdowych do pól na terenie Gminy Mieścisko. 2. Ogólne informacje o zakresie robót objętych zamówieniem: a. Zamówienie obejmuje następujące odcinki dróg: - Droga stanowiąca działkę nr 85, obręb Mirkowice- na odcinku 810 mb, - Droga stanowiąca działkę nr 153, obręb Miłosławice- na odcinku 470 mb. b. W zakres zamówienia wchodzi: - Oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych- tłuczniowej-
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 PLN III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp, załącznik nr 2 do SIWZ · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez: - wykazanie, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowy dróg. - wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty dotyczące budowy nawierzchni asfaltowych na drogach publicznych o długości łącznej min. · III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez: - wykazanie, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowy dróg. - wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty dotyczące budowy nawierzchni asfaltowych na drogach publicznych o długości łącznej min. · III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zgodnie z SIWZ · III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentu bankowego potwierdzającego zdolność kredytową lub posiadane środki o wysokości minimum 150 000,00 zł. oraz przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Zgodnie z SIWZ SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miescisko.bip.net.pl/?c=402 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy przesłać,złożyć do dnia 20 września 2013 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Urzędu Gminy (pokój nr 16).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pozostałe oświadczenia i dokumenty zostały uszczegółowione w SIWZ;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mieścisko Pl. Powstańców Wlkp. 13 62-290 Mieścisko pok. 11.
Załączniki (20) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Jakub Strzelecki |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Mnichowski |
Data wprowadzenia: | 2013-09-04 13:14:49 |
Opublikował: | Piotr Mnichowski |
Data publikacji: | 2013-09-04 13:16:59 |
Ostatnia zmiana: | 2013-10-01 13:21:55 |
Ilość wyświetleń: | 903 |