Zamawiający:
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko , pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-29

Tytuł przetargu:
Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach wewnętrznych i dojazdowych do pól we wsiach Nieświastowice i Mieścisko


CPV:
45.23.31.40-2

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony poniżej 211.000 euro

Warunki:
Mieścisko: Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach wewnętrznych i dojazdowych do pól we wsiach Nieświastowice i Mieścisko
Numer ogłoszenia: 157821 - 2014; data zamieszczenia: 21.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko , pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie, tel. 061 427-80-01.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.miescisko.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach wewnętrznych i dojazdowych do pól we wsiach Nieświastowice i Mieścisko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Ułożenie nawierzchni asfaltowych na drogach dojazdowych do pól we wsiach Nieświastowice i Mieścisko. 2.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - główny przedmiot - CPV: 45.23.31.40-2 3.Ogólne informacje o zakresie robót objętych zamówieniem: A.Droga stanowiąca działki nr 44/1 i 44/2, obręb Nieświastowice- na odcinku od km 1+295 do 2+415- 1120 mb, a)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 1,2 km, b)Skropienie warstw konstrukcyjnych asfaltem 4480 m2, c)Nawierzchnia asfaltowa o grubości 4 cm i szer. 4 m - 4480 m2 B. Droga stanowiąca działkę nr 112/3, obręb Mieścisko- na odcinku od km 0+000 do km 0+100 - 100 mb. a)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 0,1 km, b)Skropienie warstw konstrukcyjnych asfaltem 450 m2, c)Nawierzchnia asfaltowa o grubości 4 cm i szer. 4,5 m - razem 450 m2 C.Drogi wewnętrzne na Osiedlu Młodych (ul. Baczyńskiego i Szarych Szeregów) a)Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 0,5 km, b)Skropienie warstw konstrukcyjnych asfaltem 2200 m2, c)Nawierzchnia asfaltowa o grubości 4 cm i szer. 4,5 m - razem 2200 m2.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Jedynym kryterium w ocenie ofert jest cena. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100. Pozostałe będą ocenione proporcjonalnie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykazanie, że wykonali w ciągu ostatnich 5 lat roboty dotyczące budowy nawierzchni asfaltowych na drogach publicznych o długości łącznej min. 1,2 km

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykazanie, że dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

wykazanie, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowy dróg.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentu bankowego potwierdzającego zdolność kredytową lub posiadane środki o wysokości minimum 150 000,00 zł. oraz przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty

dokument potwierdzający, że użyta do budowy masa mineralno-bitumiczna spełnia wymogi określone w Specyfikacji Technicznej- dokument należy dostarczyć przed odbiorem robót.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie są wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miescisko.bip.net.pl/?c=402
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.miescisko.bip.net.pl/?c=402.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Mieścisko Plac Powstańców Wielkopolskich 13 62-290 Mieścisko sekretariat- pokój nr 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków własnych Gminy Mieścisko wspartych dofinansowaniem z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Termin realizacji:
15.09.2014

Osoba odpowiedzialna:
Mieczysław Bździak

Miejsce składania ofert:
Urząd Gminy Mieścisko Plac Powstańców Wielkopolskich 13 62-290 Mieścisko sekretariat- pokój nr 16.


Oferty można składać do:
2014-08-05 godz: 12:00

Otwarcie ofert:
2014-08-05 godz: 12:15

Miejsce otwarcia ofert:
sala sesyjna pok. nr 18 Urządu Gminy Mieścisko

Kryteria wyboru:
cena

Wadium:
4.000,00 PLN

Uwagi:


Firmy uczestniczące