Ogloszenie - Kierownik OPS w Mieścisku zatrudni osobę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych u dziecka
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieścisku
zatrudni osobę do wykonywania specjalistycznych usług opiekuńczych u dziecka Charakter umowy: umowa zlecenia Okres umowy: od stycznia 2016r. do grudnia 2016r Liczba godzin: 10 godzin tygodniowo, Miejsce wykonywania specjalistycznych usług: w miejscu zamieszkania dziecka tj.: Popowo Kościelne 1. Wymagania niezbędne zgodnie z treścią Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm. ): a) kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi, b) półroczny staż w jednej z następujących jednostek: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym, zakładzie rehabilitacji, innej jednostce niż w/wym. świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, c) przeszkolenie i doświadczenie w zakresie: - umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, - kształtowania nawyków celowej aktywności, - prowadzenia treningu zachowań społecznych. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby, które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. 1a, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach, o których mowa w pkt. 1b, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje. 2. Zakres wykonywanych czynności: a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza: kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak: - samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i porządkowych, w tym umiejętności utrzymania i prowadzenia domu, - dbałość o higienę i wygląd, - utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki i pracy oraz ze społecznością lokalną, - wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego, - korzystanie z usług różnych instytucji. 3. Wymagane dokumenty: - Curriculum Vitae (CV ), - list motywacyjny, - dokumenty potwierdzające wymagane kwalifikacje i umiejętności. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieścisku, pokój nr 5 lub pocztą na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Plac Powstańców Wlkp. 13 62-290 Mieścisko 4. Termin składania dokumentów: 31 grudnia 2015 r. Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Mieścisku /-/ Grażyna Witucka OPS.1110.2.2015 Mieścisko, dnia 22 grudnia 2015 r.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Ośrodek Pomocy Społecznej |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Mnichowski |
Data wprowadzenia: | 2015-12-22 13:53:05 |
Opublikował: | Piotr Mnichowski |
Data publikacji: | 2015-12-22 13:55:08 |
Ostatnia zmiana: | 2015-12-22 13:55:15 |
Ilość wyświetleń: | 885 |