Zamawiający:
Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko, Pl. Powstańców Wlkp.13, 62-290 Mieścisko

Tytuł przetargu:
Przetargu nieograniczony na remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żabiczynie.
Przedmiotem zamówienia jest:
- remont konstrukcji dachowej i pokrycie dachu papą wierzchniego krycia
- roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe wewnątrz budynku
- ocieplenie stropu
- wykonanie posadzek
- wymiana stolarki drzwiowej
- ocieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych budynku
- malowanie wewnętrzne i elewacja zewnętrzna
- wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej
- kominkowe ogrzewanie obiektu
- remont wewnętrznej instalacji wod. - kan.


CPV:
45.00.00.00-7

Tryb zamówienia:
Przetarg nieograniczony

Warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
* posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
* posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez : - Wykażą zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania budowy , rozbudowy lub remontu przynajmniej trzech budynków o kubaturze min. 500 m3 każdy oraz załączą dokument, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać: wartość robót wykonanych przez Wykonawcę, datę wykonania i odbioru robót, nazwę podmiotu na rzecz którego roboty zostały wykonane- załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. - wykażą , że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach; konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentu bankowego potwierdzającego zdolność kredytową lub posiadane środki do wysokości 50 000,00 zł. oraz przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień,
* złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
* spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wymagania.
2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt XI specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymogów określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
* jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych,
* jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp,
* jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
* zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
* zawiera błędy w obliczeniu ceny,
* Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp.


Termin realizacji:
Zamówienie należy wykonać w terminie do dnia 30.06.2010 rok

Osoba odpowiedzialna:
Mieczysław Bździak

Miejsce składania ofert:
Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Mieścisko ( pokój nr 16), 62-290 Mieścisko, Plac Powstańców Wlkp. 13

Oferty można składać do:
2009-11-16 godz: 10:00

Otwarcie ofert:
2009-11-16 godz: 10:15

Miejsce otwarcia ofert:
Sala sesyjna Urzędu Gminy Mieścisko, pok. nr 18

Kryteria wyboru:
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100

Wadium:
5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych)

Uwagi:
* Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
* Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
* Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni
* Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających
* Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN
* SIWZ można pobrać ze strony http://miescisko.bip.net.pl/?c=402
* Pozostałe niezbędne informacje zawiera SIWZ
* CPV - 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-1, 45.22.31.10-0, 45.22.35.00-1, 45.26.11.00-7, 45.26.25.22-6, 45.26.22.10-6, 45.31.00.00-3


Firmy uczestniczące